OOTD ~ 'Yeah right'

18:17


Hoi allemaal, ik heb weer een OOTD voor jullie. Het was zulk raar weer vandaag! Het was best warm, maar toch ook weer niet. Er hingen een soort donkere wolken, maar het heeft niet geregend. Weird... 
Ik ben trouwens zo blij dat het eindelijk meivakantie is! Twee weken vrijheid. Ahh, liefde. Gisteren begon het al goed, de zesdeklassers hadden hun examenstunt. Ik kwam thuis met half oranje haren vol glitters en gel, en twee enorme rode lippenstift-hartjes (of meer vlekken, want door het warme weer was het een beetje uit gelopen). Zo fijn als je aan komt fietsen en je ziet een kudde zesdeklassers staan, met een paar die eruit rennen van 'Hé, ik ken jou! Jij zit straks helemaal onder!'. En dan moet je daarna ook nog door die kudde heen op je fietsje. Jup. Haha, maar toch was het wel heel leuk hoor:)
Hoe dan ook, over naar de rest van de foto's!

Hey, I have an OOTD for you guys. The weather was very strange today! It was quite warm, but in some way it also wasn't. The clouds were kind of dark, but it hasn't been raining. Weird...
By the way, I'm so happy we're having our Springbreak! Two weeks of freedom. I love it. Yesterday we started our holiday with 'de examenstunt'. In our country the seniors of High School will be having their exams in a few weeks. The day before Springbreak the seniors decorate the school, they tease the younger students and disrupt classes. I came home with my hair full of orange spray paint, glitters, gel and a huge red heart made of lipstick on both of my cheaks. Just pretend when you arrive at school and you see a crowd of seniors waiting for you. Haha, but it was funny, though.
Anyways, on to the other photos!

Hoe hebben jullie trouwens koningsdag gevierd? Ik heb het niet echt gevierd. Mijn zusje ging nog naar de Oranjemarkt bij ons in het dorp, maar het is gewoon niet echt iets voor mij, die Oranje-gekte. Terwijl zij en mijn vader naar het dorp waren, heb ik gewerkt aan een heel leuk DIY-artikel. In dit outfitartikel krijg je alvast een sneakpeak (goed kijken en lezen tussen de items die ik aan heb;). 
T-shirt: Abercrombie&Fitch // Jeans: Primark // Statement necklace: Accessoirize // Bracelets: DIY // Shoes: Converse All Stars // Belt: H&M

Wat vinden jullie van deze outfit? Iedereen die nu vakantie heeft, een fijne vakantie!

xx Isabella

P.S. Vergeet me niet te volgen op Bloglovin' en Twitter ;)

You Might Also Like

21 reacties

  1. Prachtige outfit, en mooie foto's, dat shirt is super leuk!

    ReplyDelete
  2. De foto's zijn echt heel mooi en die broek staat je ook echt perfect!
    Leuke outfit, fijne combinatie.
    Liefs,

    ReplyDelete
  3. Heel leuke outfit! Vooral je shirt vind ik heel leuk.

    ReplyDelete
  4. ik vind je outfit heel gaaf! dat shirt is zoo leuk!

    ReplyDelete
  5. Leuk! Zoiets zou ik echt dragen haha :)

    ReplyDelete
  6. Wat een leuk shirt heb je aan! (:

    ReplyDelete
  7. lovely outfit :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  8. You look lovley, I love your shirt and necklace!

    Fashion latte with vanilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhw thanks! I'm so happy to see I also have international visiters. It actually made my day:) Thank you for visiting my blog!

      Delete
  9. Het tshirt vind ik super! Leuke outfit en mooie foto's!

    ReplyDelete
  10. waauw wat een mooie outfit! Je bent echt mooi! :O

    ReplyDelete
  11. Wauw, mooie meid ben je! <3 Dit is een outfit die ik ook zou dragen. Ik heb sinds kort weer een spijkerbroek gekocht. Ik heb echt een jaar lang alleen maar zwarte broeken gedragen, haha. Miste het toch wel een beetje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhhw wat een lieve comment, dankjewel! :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  12. Mooie casual outfit! Hou ik wel van zo nu en dan

    ReplyDelete
  13. Wat een tof shirt! Hij staat je heel leuk!

    ReplyDelete