OOTD ~ combinened with a backpack

06:00

Yes, het is zaterdag! Ik heb een OOTD voor jullie. Voor de verandering zijn deze foto's een keer gemaakt in de tuin. Op de dag van het schieten van de foto's was het weer eens lekker weer, en een hele hoop planten staan volop in bloei. Dat geeft een mooie scenery. Ik droeg mijn travellers backpack van de Primark. Die zie je de laatste tijd heel veel! Ze geven een heel leuke touch aan je outfit. En als je een dagje op stap gaat, kan je alles heel makkelijk mee dragen op je rug. Dat vind ik soms wel fijner dan alles mee sjouwen in een zware handtas aan je arm... Hoe dan ook, over naar de outfitfoto's!



Sommige foto's zijn niet helemaal scherp geworden, bijvoorbeeld onderstaande foto. Toch wilde ik ze met jullie delen!


(Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!)




Als je mijn blog volgt, valt het je misschien op dat ik vaak outfits post met skaterskirts.
Wat ik met mijn outfits ook een beetje probeer te laten zien, is op hoeveel verschillende manieren je een skaterskirt kan combineren. Ik ben van plan mijn outfits met skaterskirts van de afgelopen tijd nog eens een keer in één apart artikel zetten, om een overview te geven van op welke manieren ik skaterskirts combineer. Ter inspiratie! Laat maar weten of je zo'n artikel graag op deze blog ziet verschijnen.


Haha, de hond kwam er ook bij zitten. Die wilde duidelijk graag mee op de foto.


Skaterskirt: H&M // Cropped top: Forever21 // Travellers backpack: Primark // Lichtblauwe armbandjes: Claire's // Overige armband: unknown merk // Panty: Hema // Schoenen: Converse All Stars

Wat vinden jullie van de travellers backpack? 

xx Isabella

You Might Also Like

14 reacties

  1. Awh, leuk gecombineerd! Dat rugzakje is heel mooi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh dankje! Dat vind ik heel leuk om te horen^^

      Delete
  2. Wat een leuke outfit. :) Ik vind je rugzak echt mooi.

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke croptop, de rugzak vind ik ook leuk. Ik vind een rugzak ook veel fijner dan een handtas.

    ReplyDelete
  4. prachtige outfit en je hebt een prachtig figuurtje! liefs x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh wat een lieve comment! Dankjewel!! X

      Delete
  5. Hele leuke outfit! En je rugzak is echt top!

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke outfit, die crop top staat je goed zeg!

    Jules x

    ReplyDelete
  7. Je cropped top is nice^^ Leuke outfit!

    ReplyDelete
  8. wat staat deze outfit je leuk!

    ReplyDelete