New in: statement necklace

06:00


Laatst had ik een Fashioncheque gekregen ter waarde van €20,00. Mijn school ligt midden in de stad, en ik fiets ook altijd recht door de stad naar huis. Dinsdag kon ik niet wachten om mijn Fashioncheque te besteden! Ik had van te voren al gecheckt waar dat kon, en ik zag dat het mogelijk was om de kaart te gebruiken bij de V&D. Ik liep de winkel binnen, zag de afdeling van Accesoirize en bedacht me geen moment: ik ging mijn eerste statement necklace kopen. Want dat werd hoog tijd.



Eerst was ik altijd van mening dat statement kettingen niks voor mij waren, en ik was bang dat ze me niet zouden staan. Maar hé jongens, ik ben echt ontzettend blij met mijn aankoop. It is so pretty:) De eerste dag kon ik mijn ogen niet van de ketting afhouden. Ik heb hem serieus een paar keer af gedaan om ernaar te kijken, haha!


Nou moet ik wel zeggen dat ik de statement kettingen bij Accesoirize best aan de prijzige kant vind. Goedkoop hoeft echt niet persé, want goedkoop is vaak duurkoop. Dat geldt niet voor alles, maar ik heb de ervaring dat dit wel geldt bij sieraden (denk aan snelle verkleuring etcetera, dat vind ik altijd zo jammer!). Hoe dan ook mag naar mijn mening de prijs bij sommige items wel iets omlaag. Eerst wilde ik een andere ketting kopen, maar toen ik het prijskaartje bekeek was dat wel even slikken: €40,00... Uhm, snel terugleggen en verder kijken!
Mijn ketting kocht ik uiteindelijk voor €19,90.


~ Het zonnetje scheen zo mooi buiten, dus er moesten weer wat bloemen op de foto...:D ~

Wat vinden jullie van deze statement ketting? 

xx Isabella

You Might Also Like

6 reacties