Music I currently love

13:00

Muziek is iets waar ik op de een of andere manier altijd wel mee bezig ben. Ik speel keyboard, piano, ik zing of ik luister naar muziek. Over dat laatste ga ik het vandaag met jullie hebben. Mijn playlist is de afgelopen tijd namelijk een beetje veranderd. Er zijn weer een aantal mooie nummers bij gekomen waar ik graag naar luister, en die ik ook graag met jullie wil delen. Misschien zit er wat tussen dat je eerder nog niet kende! Al benieuwd? Klik dan maar snel op 'read more' ;)

De eerste nummers die ik met jullie wil delen komen van het nieuwe solo album van Jacqueline Govaert, Songs to Soothe. Ik zag Jacqueline laatst op tv, het was een optreden met liedjes van haar nieuwe album. Ik was ontzettend onder de indruk! De teksten van haar liedjes zijn zo mooi, en ze heeft een heel mooi eigen stemgeluid. Meteen downloadde ik Going back home, Past the moon en het onderstaande liedje: Simple Life.


Het volgende liedje dat ik met jullie wil delen is een Cover. Toen ik naar Trier ging met school, zat ik op een gegeven moment naast Merel. Merel is een meisje dat net zoals ik heel veel houdt van muziek. Ze liet me een Cover horen van Megan Davies en haar zusje. Dat is voor mij nu echt het liedje geworden waarbij ik denk aan Trier. Het is een mash-up van Pumped up kicks en Radioactive. Wat ik er zo mooi aan vind, is dat het gescheiden van elkaar begint, en dat ze op een gegeven moment tweestemmig hetzelfde zingen, en zo komen de twee liedjes zegmaar weer samen. Je moet het echt luisteren, wil je me begrijpen;)


Dan een liedje dat compleet anders is dan bovenstaande liedjes. Ariana Grande is bezig met haar nieuwe album. Sinds gisteren is haar nieuwe single 'Problem' op Itunes verkrijgbaar. Ik had al eerder een live-optreden van het liedje op YouTube gespot, en ik krijg het sindsdien niet meer uit mijn hoofd. Wat ik zo leuk vind, is dat het liedje wat minder lieflijk is dan dat de meeste liedjes van Ariana zijn. En raad eens: toen ik gisterenochtend wakker werd, stond het al op nummer één op Itunes. Say whaaaat?!


Ik wil nog één video met jullie delen, ook al past het niet helemaal in dit artikel. Het is namelijk niet muziek waar ik op dit moment graag naar luister, maar een muziekvideo waar ik op dit moment zo erg van onder de indruk ben dat ik hem wel duizend keer kan zien. Mijn muziekleraar liet hem een tijdje geleden zien tijdens de les, en ik vind het echt zo gaaf hoe ze dit gedaan hebben. Misschien ken je Pentatonix wel, een groep zangers die elk liedje a capella doen met beatboxen en alles erop en eraan? Dan moet je echt deze video gezien hebben: 'Evolution of music'.


Dit was de muziek waar ik op dit moment graag naar luister (en de video waar ik graag naar kijk. Of zoiets. Haha!). Wat zijn jullie favoriete liedjes van het moment?

xx Isabella

You Might Also Like

12 reacties

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ik luister op dit moment dus echt naar totaal andere liedjes.
    Wel erg grappig om te zien, leuk artikel!
    Oh ja en nog een vraagje... Hoe krijg jij je youtube video's zo groot?
    Liefs,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik had nog een berichtje achter gelaten op je blog, had je het gezien? ^^

      Delete
  3. Ik vind vooral de laatste video leuk!

    ReplyDelete
  4. ik vind trouwens je iphone hoesje echt helemaal te gek

    xxx Anna
    JOIN THE The Petit Paillette GIVEAWAY!!
    A Tale of Two Shoes

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Ik kocht hem vorig jaar voor maar €4,95 bij de Tally Weijl. Sindsdien gebruik ik hem heel vaak, want het is echt een fijn en stevig hoesje. :)

      Delete
  5. Ooh wat een leuke case rond je iphone! :D
    www.turnitinsideout.be

    ReplyDelete
  6. Kon deze nummers nog niet maar wat een leuke nummers! x

    ReplyDelete
  7. Radioactive is zó geweldig.
    Ik zie Imagine Dragons waarschijnlijk live binnenkort; waaaaah, excited!

    Liefs!

    ReplyDelete