Iphonefoto's: Trier

06:00

Hoi allemaal! Ik blog de laatste tijd niet meer zo heel vaak, helaas. Dat heeft twee redenen: ik heb het heel druk met school, en... We zijn naar Trier geweest met alle derdeklassers. Bij ons op school is dat het eerste reisje wanneer je in het buitenland overnacht. Het was super leuk, en het is voorbij gevlogen! Vandaag deel ik wat foto's met jullie. Ze zijn gemaakt met een Iphone, nou moet ik erbij zeggen dat ik er een hoop niet zelf heb gemaakt. Bij deze bedankt ik Lieke voor alle foto's:)
Ik heb vriendinnen gevraagd of ik ook foto's met hen mocht laten zien, dus maak je daar vooral geen zorgen over.




(Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!)



We gingen met de bus en maakten een 'tussenstop' in Maastricht, waar we grotten bezochten. Bovenstaande en de twee onderstaande foto's zijn daarom niet in Trier, maar in Maastricht genomen.




Porta Nigra..


.. met een prachtig uitzicht op de stad!






Zoals ik al eerder vertelde heb ik het heel druk de laatste tijd en ik probeer gewoon zoveel mogelijk artikelen te blijven posten. Binnenkort is het Pasen en de meivakantie komt eraan, en dan heb ik in elk geval weer héél veel tijd om blogposts te posten;) Je kan op de hoogte blijven via Bloglovin' en Twitter.

xx Isabella

You Might Also Like

5 reacties

  1. Ah, wat leuk zo'n uitstapje! Mooie foto's

    ReplyDelete
  2. Leuke post! Ik ben vorig jaar ook naar trier geweest met school, was erg mooi :)

    ReplyDelete
  3. Leuke blogpost!!

    ReplyDelete
  4. Je schrijfstijl is erg leuk en Trier is zo'n gave stad!

    ReplyDelete