How to ~ een skaterskirt combineren

13:00

Als je mijn blog volgt, weet je dat ik een obsessie heb met skaterskirts. Ze zijn in mijn ogen gewoonweg het perfecte rokje: niet te kort, niet te lang, een hoge taille en ze zitten fijn. Ik krijg vaak te horen: 'Jou staat het leuk, maar ik zou zelf niet weten op welke manier ik er een outfit mee moet maken' of 'Ik ben bang dat het mij niet zou staan'. Je zult het misschien niet denken, maar dat dacht ik een (vrij lange) tijd geleden ook. Ik zocht inspiratie op internet en op een gegeven moment besloot ik er gewoon een keer een aan te trekken. En het beviel me heel goed! Vandaag geef ik je tips over hoe je een skaterskirt kan combineren.



De eerste en de wel meest vanzelfsprekende manier om een skaterskirt te combineren, is in mijn ogen met een cropped top. Aangezien skaterskirts een high waste hebben, zie je niet een huge stuk buik en daarnaast ziet er heel leuk uit. Met cropped tops kan je alle kanten op: een cropped top met lange mouwen, een cropped top met korte mouwen, eentje met een turtle-nek en ga zo maar door.



Nu zijn er een hoop mensen die een cropped top te risky vinden om aan te trekken. Niet iedereen voelt zich eenmaal prettig in een strakke cropped top. Maarreh: je hoeft helemaal geen buik te zien op het moment dat je gaat voor een wijde cropped top, wat ik op onderstaande foto draag. Onder die wijde cropped top kan je namelijk nog makkelijk een hemdje dragen, en zo verberg je je buik.


Wanneer het buiten wat kouder is, kan je er ook voor kiezen om een skaterskirt te combineren met een sweater, dat is wat je Taylor Swift ziet dragen op onderstaande foto. Nu loopt zij er verder nogal zomers bij, maar je kan natuurlijk een panty/legging onder je skaterskirt dragen.


Wat ik zelf een heel leuke combi vind, is de skaterskirt met een bikerjacket en daaronder een hemdje. Toen het een tijdje geleden nog erg koud was buiten, droeg ik dat vaak. Een skaterskirt heeft echt iets liefelijks, de bikerjacket maakt het geheel wat stoerder. 


Over schoenen gesproken? Ik pak altijd mijn All Stars uit de kast als ik een skaterskirt draag. Die matchen vrijwel altijd. Verder kunnen cut-out boots de outfit wat stoerders geven, en gewone lage laarsjes werken ook heel goed.
Wil je gaan voor wat meer girly-chique, dan kan je natuurlijk altijd killer heals dragen onder je skaterskirt. Dat zie je het model op onderstaande foto doen. Ik vind het heel mooi feminiene staan.


Ik hoop dat ik jullie hier de nodige inspiratie heb gegeven om ook een skaterskirt te gaan dragen. Laat me maar weten wat je van dit artikel vindt door een reactie achter te laten bij de comments. Blijf op de hoogte van nieuwe blogposts via Bloglovin' en Twitter.

xx Isabella

You Might Also Like

16 reacties

  1. Wat fijn deze inspiratie. De strakke cropped top zou ik never dragen, want ik zit met een buikje en dat vind ik er gewoon niet mooi uitzien. De wijde cropped top vind ik nou een uitvinding haha. Ik draag ook graag skaterskirts.
    liefs x

    ReplyDelete
  2. Leuke tips, ik vind het erg leuk staan!

    ReplyDelete
  3. Ik ben echt gek op skater skirts! Ik hoop er weer een hoop in te slaan voor de zomer!

    ReplyDelete
  4. Hele leuke combinaties! Zo een rokje is wel echt jouw trademark zo te zien :) Staat je dan ook erg goed.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja klopt! Ik moet wat meer afwisselen kwa soorten outfitposts.

      Delete
  5. Handige tips, leuk dat je zo'n 'how to' artikels schrijft!

    ReplyDelete
  6. Skater skirts staan je heel leuk, vooral in combinatie met een crop top!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    ReplyDelete
  7. Leuke tips, best vanzelfsprekend maar op en leuke manier uitgelegd me je eigen draai er aan! Super leuk!
    Liefs,

    ReplyDelete
  8. Heel leuk gedaan! Ik vind How to-posts altijd heel leuk om te lezen, maak alsjeblieft meer van dit soort blogposts (:-D)

    ReplyDelete
  9. Super leuke outfit die met de donkerblauwe croptop en leuke tips!

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke tips! Ik durf nog steeds niet zo een cropped top dragen :D

    ReplyDelete
  11. Ik vind skater skirts echt super tof staan en wil er heel graag ook eentje kopen! Handig artikel trouwens ;) Xx

    ReplyDelete
  12. Super leuk! Nr 1 is my fav! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete