Hello april!

06:00


De tijd vliegt, het is alweer april! De maand van goede vrijdag, de maand van Pasen. De maand van het lekkere lenteweer (hopelijk). Voor de beautyguru's onder ons de maand van twee nieuwe lijnen van de Bodyshop  (o.a. de Raspberry lijn) en de maand waarin MUA in Nederland verkrijgbaar zal zijn. Verder is de nieuwe LE-lijn 'Cookies&Cream' van Essence vanaf april in de schappen te vinden. Van Catrice kan je de Luxury Lacquers LE-lijn verwachten, een lijn vol met nagellak met speciale effecten. Hier ben ik zelf echt super benieuwd naar! Dit zou al in de winkels moeten liggen.


(Klik op 'read more' voor de rest van het artikel)




Voor mij betekent april een maand van mijn kamer veranderen. Na zo'n 6 jaar (!) is mijn kamer niet meer oranje met roze, maar zie je veel grijstinten met wit, lichtroze en babyblauw. Oranje kan heel gezellig staan in je kamer, maar na een tijd ben je het ook wel een keer zat. Het zal nog lang duren voordat alles klaar is, maar als alles op zijn plek staat en netjes is opgeruimd, ben ik best bereid een aantal foto's op mijn blog te zetten. Als jullie dat zouden willen natuurlijk;)

Verder betekent april voor mij een maand van hard leren voor school en mijn uiteindelijke profielkeuze maken voor in de vierde klas. Ik vind dit een erg moeilijk jaar, ik leer heel hard maar krijg niet altijd het beste resultaat terug. Mijn mentor zegt dat hij verwacht dat ze me wel over laten, maar toch is het erg spannend en ben ik zenuwachtig. Vooral Latijn is bij mij een probleem. Ik krijg nu bijles, dus hopelijk gaat mijn cijfer weer omhoog. We shall see...


Gaan jullie nog iets speciaals doen deze maand?

xx Isabella

You Might Also Like

6 reacties

  1. Leuk artikel, ik heb ook zoveel te doen in april, maar heb er onwijs veel zin in!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. De tijd vliegt echt! Maar ben wel helemaal happy dat de lente weer is aangebroken! Ik heb nog niet veel dingen op de planning, wel een weekje Londen waar ik erg naar uit kijk!

    ReplyDelete
  3. De tijd vliegt inderdaad echt hard! Voordat je het weet is het alweer zomervakantie. Ik hoop dat je een goede studiekeuze kan maken :) Eind van de maand is het feestweek bij ons in het dorp, en daar kijk ik echt naar uit:D
    liefs x

    ReplyDelete
  4. Voor mij is het ook profielkeuze en zo….lastig he jeezus. maar voor de rest niet veel bijzonders, lekker veel bloggen heb ik mezelf voorgenomen.

    ReplyDelete
  5. Heel veel succes met je profielkeuze! ;)

    ReplyDelete
  6. Hoef jij je profielkeuze nog niet te maken? Ik heb hem al gemaakt namelijk. Het was lastig, maar ik denk dat ik de goede keuze heb gemaakt, succes x

    ReplyDelete