Armcandy all the way

06:00

Als je mijn vorige OOTD-artikel hebt gelezen, merkte je bij de items van mijn outfit misschien op dat ik had geschreven dat ik mijn armcandy nog niet wilde vermelden. Dat ga ik namelijk vandaag doen! Ik heb een nieuwe sieraden-organiser in mijn kamer die ik laatst in heb gericht. Nu is het veel overzichtelijker! Ik kan heel makkelijk leuke combinaties maken.

Aangezien we steeds meer in het lenteseizoen komen, zijn vrolijke kleurtjes nu perfect om te dragen. Zo ook om je polsen en op je nagels. Ik raakte geïnspireerd door We Heart it-foto's en maakte zelf deze armcandy-combo.




De armbandjes die ik hier draag zijn allemaal gekocht in het Amsterdam Fashion Centre. Mijn oma gaat daar weleens inkopen doen voor haar winkel, en ik ging een keer mee. Vooral de infinity-bracelet vind ik zelf heel leuk. Het armbandje met de kraaltjes die allerlei kleurtjes krijgen in de zon vind ik heel speciaal. Het geeft een bijzondere touch aan een outfit.


Natuurlijk moesten de bloemetjes die overal in de tuin zo mooi in bloei staan ook even op de foto:)


Knocklerings kunnen niet ontbreken bij mij. Deze zijn van de H&M. Ik vind het altijd jammer als de kleur weg slijt bij de ringetjes. Ik probeer ze wel te beschermen met doorzichtige nagellak, maar alsnog helpt dat niet altijd. Annoying:(
Voor iemand die het zich al afvroeg, de nagellak die ik hier draag is een lichtblauwe kleur uit het vaste assortiment van GOSH. Ik vind het een heerlijk kleurtje.

Wat vinden jullie van deze armcandy? 

xx Isabella

You Might Also Like

19 reacties

  1. Ahw, leuke combinatie, je nagels zijn ook in een super leuk kleurtje!

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie kleur nagellak!! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award! Kijk snel op mijn blog voor meer info xx

    ReplyDelete
  3. Super mooie armbanden en ringen. Die nagellak is trouwens heel erg mooi!

    ReplyDelete
  4. Je nagellak is echt wauwie! Hij dekt ook erg goed zo te zien. Mooie ringetjes.

    ReplyDelete
  5. Die ringetjes zien er mooi uit, maar helaas kan ik die niet verdragen. Deze trend laat ik aan mij voorbij gaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, dat snap ik. Jammer! Ik vond ze op het begin ook wel best irritant zitten, maar in mijn geval was het een kwestie van wennen.

      Delete
  6. wauw heel leuk! vooral die ringetjes zijn ook heel leuk! liefs x

    ReplyDelete
  7. Leuke armbandjes! Ze staan ook mooi bij de blauwe nagellak. Ik heb toevallig ook zo'n blauw kleurtje op mijn nagels :D. Zullen we elkaar volgen op bloglovin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Haha, wat toevallig:) Is goed, ik volg je nu.

      Delete
  8. Wat leuk die ringen zijn echt gaaf :D !

    ReplyDelete
  9. Super leuke armbandjes en je nagellak is ook erg mooi

    ReplyDelete
  10. ik ben ook dol op armcandy :) mooie nagellak ook x

    ReplyDelete
  11. Ziet er ontzettend leuk uit! &Wat heb je een leuke blog, ik volg je vanaf nu!

    ReplyDelete
  12. Super leuk, moet ook maar weer eens blauwe nagellak dragen. Mooi voor de zomer!
    Misschien is dit iets voor jou...
    WIN: €50 shoptegoed voor Treatwell; in een giveaway op mijn blog!
    €50 BEAUTY BEHANDELING VIA TREATWELL GIVEAWAY HIER
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    ReplyDelete
  13. Erg leuk, de armbanden en ringen. En die nagellak, wauw!

    ReplyDelete
  14. Wat een mooie foto's, zo vol van kleur! Je armcandy is trouwens ook echt leuk! Vind je Knocklerings trouwens niet verschrikkelijk zitten? Ik heb er zelf een paar en die vallen steeds af!

    ReplyDelete
  15. Prachtige kleur nagellak!:) En leuke armbandjes en ringen

    ReplyDelete