#2 Inspiration ~ We Heart it

06:00


Heyhey, vandaag heb ik weer eens een keer een inspiratiepost voor jullie. De laatste tijd ben ik weer lekker actief bezig geweest op We Heart it en ik besloot van een aantal mooie foto's een collage te maken om jullie inspiratie te geven. Mijn favoriete foto van bovenstaande collage is Kylie Jenner in het midden. Zij is echt een van mijn grote voorbeelden als we het hebben over Fashion. Ik vind dat ze een heel gave stijl heeft. De ene keer loopt ze met een boyfriend jeans, een hoge knot, een cropped top en Vans; lekker comfy dus. De andere keer is haar haar helemaal perfect gestyled, loopt ze in een skaterskirt en high heals. Accesoires ontbreken nooit! Ze is een beetje mijn style-icon.

Hebben jullie ook een style-icon? 

xx Isabella

You Might Also Like

8 reacties

  1. Dat telefoon hoesje is zo schattig! Leuke inspiratie!
    liefs x

    ReplyDelete
  2. wauw wat een goede en mooie inspiratie! liefs x

    ReplyDelete
  3. Kendall en kylie zijn zo ontzettend prachtige meiden met een perfecte stijl. Groot gelijk dat je Kylie hier tussen zet !x

    ReplyDelete
  4. Wat een heerlijke zomerplaatjes, daar word ik vrolijk van! :)))

    ReplyDelete
  5. Prachtige inspiratie! Ik word helemaal happy van al die mooie foto's <3

    ReplyDelete
  6. Wat een fijne inspiratie :) Dat telefoonhoesje had ik bijna besteld, nu wel een beetje spijt!

    ReplyDelete
  7. Ik hou echt van zulke inspiratie artikeltjes :)

    ReplyDelete
  8. Leuke inspiratie! Wat een lieve foto van die katjes! :)

    ReplyDelete