TMI tag

06:00

Vandaag ga ik de TMI tag doen, oftewel de Too Much Information tag. Bij veel bloggers heb ik de tag voorbij zien komen, en ik vond dat ik er ook maar eens aan moest geloven. Ik ben er wel een beetje bang voor, aangezien het ontzettend veel vragen zijn. Daar gaat 'ie dan hoor! Wens me succes...





1. Wat draag je?
Een skinny jeans, een topje, een ketting, knocklerings en... Sokken. Tja, heel gewoon dus in mijn geval.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Wel eens is een beetje licht uitgedrukt. VAAK, haha!




3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja... Maar daar heb ik het liever niet over.

4. Hoe lang ben je?
Volgens mij 1.78. Dat is wat ik me herinner toen ik voor de laatste keer werd opgemeten voor mijn ID.

5. Hoeveel weeg je?
Niet te veel, en niet te weinig. 

6. Heb je tattoo’s?
Plaktattoo's heb ik als kind tientallen keren gehad. Maar echte tattoo's? Nee, en ik wil er eerlijk gezegd ook geen.

7. Heb je piercings?
Tellen oorbellen als piercing?

8. OTP?
Whuuuut?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Vroeger keek ik altijd High School Musical. Mijn favoriete fictieve TV koppel blijft daarom Troy en Gabriella, omdat me dat altijd doet denken aan vroeger. Misschien een beetje vaag, maar het is nu eenmaal zo:D

10. Wat is je favoriete serie?
Awkward.

11. Wat is je favoriete band?
Ik ben eerder fan van solo-artiesten, maar als ik dan echt zou moeten kiezen: One Republic.

12. Wat mis je?
Vakantie. Alhoewel hij net voorbij is. Ik wil gewoon weer terug in de tijd!

13. Wat is je favoriete liedje?
Dat verandert zo ongeveer elke drie maanden. Op dit moment All of me van John Legend. Say Something vind ik ook een erg mooi liedje.




14. Hoe oud ben je?
14, over minder dan 3 maanden 15.

15. Wat is je sterrenbeeld?
Tweeling.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Een partner. Haha, dat klinkt zo serieus voor een tiener als ik. Ik vind dat een jongen lief en eerlijk moet zijn, en ik moet om hem kunnen lachen. 

17. Wat is je favoriete quote?
Friends are like angels who lift you up when your wings have forgotten how to fly. Dat is sinds het begin van het schooljaar mijn favoriete quote, omdat ik het toen persoonlijk een beetje moeilijk had. Mijn vriendinnen vrolijkten me telkens weer op.



18. Wat is je favoriete acteur?
Jennifer Lawrence.

19. Wat is je favoriete kleur?
Ik vind babyblauw een hele mooie kleur, of juist felroze.

20. Harde muziek of zachte muziek?
Hard. Op feestjes lekker harde muziek:)

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer, vaak ga ik achter mijn keyboard zitten om muziek te maken. Dat helpt me altijd.



22. Hoe lang douche je?
Ik probeer altijd zo'n tien minuten. Maar om eerlijk te zijn ben ik zo'n persoon die houdt van lange douches. Tja, niet echt heel handig.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Als ik het eerste uur op school moet zijn, sta ik om half zeven op. Om tien voor half acht vertrek ik van huis. Dat betekent dat ik er 50 minuten over doe om me aan te kleden, op te maken, te ontbijten, mijn haren te doen, mijn tanden te poetsen en mijn tas te pakken.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, gelukkig nog nooit.

25. Wat is een turn-on?
Iets waarvan je blij wordt? 

26. Wat vind je een afknapper?
Als iemand zich anders voor doet dan dat hij/zij werkelijk is. Ben lekker jezelf, dan ben je het leukst.



27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Om covers op YouTube te zetten. Dat doe ik nu nog steeds op mijn YouTube-kanaal.

28. Heb je angsten?
Ik kan echt niet tegen harige, kriebelige beestjes in tropische landen in het donker. Als je dan de lamp aan doet en je ziet ineens zo'n ding voorbij schieten. Brrr.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
In Lissabon werd ik 's ochtends ineens met tranen in mijn ogen wakker. Ik zat nog helemaal in mijn droom. Ineens besefte ik dat ik niet wist waarom ik aan het huilen was. Dat was zo raar!

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Tegen mijn moeder. 

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Mijn YouTube kanaal heet talentMisje, waarom... Dat weet ik eigenlijk niet, haha! Ik moest toentertijd nog persé een nickname kiezen, en echt alles was bezet, behalve deze.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Een boek dat we moeten lezen voor Engels, Hitler's daughter heet het.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Mijn zusje zat Sam en Cat te kijken, en ik ging erbij zitten. Het was nagesynchroniseerd, dus ik verliet de bank al snel.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn moeder.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Een goede vriendin van me.



36. Wat is je favoriete eten?
Ik ben gek op eten! Schelpjespasta met mozzarella en tomatensaus blijft toch wel altijd het lekkerst. Verder houd ik ook erg van sushi.

37. Waar wil je nog graag naar toe?
New York.

38. De laatste plaats waar je was?
In de woonkamer, achter de pc. Daar zit ik nu dit artikel te typen.

39. Heb je een crush?
Op dit moment niet. Of half. Denk ik.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Wat een awkward vragen zitten er tussen. Ik heb nog nooit echt gezoend, wel iemand gekust. Klinkt dat raar? Dat laatste was op het begin van het schooljaar, maar daar praat ik liever niet over.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Toen mijn broertje een stom grapje over mij maakte. Maar dat beledigd voelen was toen maar voor heel even.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zuur-zoet, je weet wel, van die zure matten. Verder houdt ik ook van caramel, bijvoorbeeld fudge.




43. Welke instrumenten speel je?
Piano, keyboard (bijna hetzelfde, maar dan nog met allemaal extra knopjes), en een klein beetje gitaar. 

44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn infinity-ketting. Die heb ik ontzettend vaak om, omdat het mijn outfits gewoonweg compleet maakt voor mijn gevoel.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Dansen. Maandag nog!



46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
All of me van John Legend en een zelf geschreven liedje.

47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik gebruik geen openingszinnen. Daarmee kan je echt te vaak de mist in gaan. Ik moet wel eens lachen om van die cliché openingszinnen. Oh man...

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Nee dus.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Nu! Bloggen zie ik als iets doen wat ik leuk vind, dat zie ik ook een beetje als chillen.


50. Wie geef je de tag door?
Aan iedereen!

Pfoe, dat was hem hoor, de TMI tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

xx Isabella

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat een leuke tag, ik ben ook helemaal weg van babyblauw. Leuk om je zo wat beter te leren kennen :)

    ReplyDelete
  2. Leuk om te lezen!!

    ReplyDelete
  3. Haha, super leuk! Ik heb mezelf voorgenomen meer te gaan bloggen nu ik jou zo zie bloggen, ik hoop dat ik over een jaartje net zo veel bezoekers heb als jouw!

    ReplyDelete