Surprise: terug uit Lissabon! De eerste foto's...

06:00

Hey, je zal waarschijnlijk nogal verbaasd zijn na het lezen van de titel van dit artikel. Afgelopen week, van maandag tot vrijdagochtend, zat ik in Lissabon!
Elke dag is er een artikel online gekomen, omdat ik vooruit had gepland. Daarnaast heb ik ook gewoon comments beantwoord doordat we een paar keer per dag wifi hadden in het hotel en in eettentjes. Als het goed is hebben jullie dus niks van mijn afwezigheid gemerkt.
Wat dit betekent voor mijn blog? Een aantal artikelen, waarop ik niet kan wachten om ze aan jullie te laten zien. Stay tuned dus! Vandaag laat ik jullie alvast de eerste foto's zien van de eerste twee dagen. Dat is inclusief outfit! Die was erg simpel, dus ik heb besloten daar geen aparte blogpost van te maken.


Op Schiphol aangekomen moest er natuurlijk iets worden gehaald bij de Starbucks. Ik nam deze keer een Caramel Frappuccino.
Op mijn beker staat trouwens de naam van mijn moeder, aangezien dat makkelijker was met de bestelling. Vandaar dat je '-ska' op de beker ziet, mijn moeder heet Mariska;)


(Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!)


In het vliegtuig. Een prachtig uitzicht over de wolken! (Er zaten vlekken op het vliegtuigraam, dat zijn dus de vlekken die je ziet op de foto).


Eenmaal aangekomen op onze slaapplek, was dit het uitzicht vanuit het raam. We keken mooi uit over de Taag en zaten ontzettend dichtbij het centrum èn een metrostation. Echt de perfecte plek.
Toen we aankwamen was het inmiddels al een uur of half vijf, en we besloten om langs de Taag en daarna een stukje door de stad te lopen. Tussendoor dronken we wat, en half acht gingen we wat eten. De restaurants zijn daar pas heel laat open, wij waren de allereerste. We hadden ontzettende honger!


Op de eerste echte dag gingen we 's ochtends naar een grote overdekte markt. Het was echt bijzonder om te zien, want je verwacht helemaal niet dat zoiets midden in de stad zit. Er was ontzettend veel fruit te koop, en we namen een aantal overheerlijk zoete mandarijnen mee.



Hierna liepen we verder de stad in om een aantal bezienswaardigheden te bekijken. We gingen onder andere naar de Elevador de Santa Justa, oftewel de Santa Justa-lift. Deze is ontworpen door een leerling van Gustave Eiffel, de ontwerper van de Eiffeltoren.



Foto's van het uitzicht boven. Zoals je ziet scheen de zon op dit tijdstip en dat maakte het extra mooi. Je krijgt ook meteen een sneak-peak van mijn outfit van die dag!


Die dag gingen we onder andere ook naar dit kasteel, waar we op uit keken vanaf de Elevador de Santa Justa. Daarover straks meer.


Op het Rossioplein, voor de fontein die daar staat. Ik vind zelf dat ik heel stom sta op deze foto, maarja... Haha!


Een tijd later beklommen we het kasteel. Best eng vond ik, de muurtjes waren erg laag en je kon er makkelijk vanaf vallen. Maar het was het allemaal waard: het was super gaaf om te zien, en het uitzicht was (alweer) prachtig. De brug waarop we uitkeken is ontworpen door dezelfde ontwerper als van de Golden Gate in San Francisco.




Er zijn nog veel meer foto's van dag één, veel en veel te veel om allemaal te laten zien. Daarom sluit ik dit artikel af met een foto van mijn outfit. Zoals ik eerder al vertelde: hij was vrij simpel en ik vind het persoonlijk een beetje saai. Als je toch nog iets zou willen weten over deze outfit, laat het me dan vooral weten!

Blijf op de hoogte van nieuwe blogposts door deze blog te volgen op Bloglovin' en/of Twitter. Morgen komt er bijvoorbeeld een OOTD online, met twee nieuwe items die ik kocht in Lissabon! 

xx Isabella

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wauw, zo te zien heb je een geweldige week gehad! Ik ben benieuwd naar de rest...
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's! Ziet er uit als een mooie stad!

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke foto's! Ziet er heeel mooi uit daar!

    ReplyDelete
  4. Caramel Frappuccino is mijn favoriet, heerlijk!!

    ReplyDelete