Spam je blog! ~ Nog twee laatste foto's van Lissabon

06:00

Hoi allemaal! Je ziet het zo vaak voorbij komen: mensen die in een comment de link van hun blog achter hun naam zetten, of op een andere manier heel erg duidelijk aanwezig reclame maken voor hun eigen blog. Dan moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ik best een beetje irritant vind. Vandaag heb ik besloten jullie weer eens te matsen: vandaag mag je een keer spammen! Eens in de zoveel tijd plaats ik zo'n artikel, en ik merk dat dit erg gewaardeerd wordt. Ik vond dat het wel weer eens tijd was.

Ik ben erg benieuwd naar jullie blogs!

Hierbij meteen nog twee laatste foto's van mijn vakantie vorige week. Het voelde nog niet helemaal afgesloten zegmaar, nu wel. Helaas... Het was echt een prachtige vakantie, en ik hoop dat jullie de artikelen rondom mijn vakantie leuk vonden om te lezen! 

In het laatste hotel, drie kwartier van Sintra verwijderd. Foto vanaf het balkon.

De reis terug was een nachtreis. De zon ging hier net op. Beautiful:)

Ik zou zeggen: spam erop los;)

xx Isabella

You Might Also Like

17 reacties

  1. Heeey ik ben Ilze ik ben 15 jaar oud. Ik hou heel erg van bloggen en youtube videos maken. Ik blog over fashion en beauty maar ook lifestyle. Van alles en nog wat dus. Neem een kijkje op mijn blog als je nieuwsgierig bent ik ben iniedergeval wel nieuwsgierig naar jullie sites! http://www.xilzepielze.blogspot.com xilze

    ReplyDelete
  2. Aah, die foto's zijn echt prachtig. Jaloersheid hier ;). Je kent mijn blog al, maar nog even voor de rest: Ik schrijf op mijn blog www.beautybydiede.blogspot.nl . Er komen voornamelijk budget reviews voorbij, maar ook tips, shoplogs, wishlists en tags. Ik hoop dat jullie een kijkje willen nemen op mijn blog.

    ReplyDelete
  3. Hoihoi, ik ben Naomi en ik ben 15 jaar oud. Ik heb een blog over 'the usual' Namelijk fashion, photography, lifestyle, en een beetje beauty. Maar ik geloof dat iedereen er anders naar kijkt en dat dus elk blog weer verschillend is. Neem een kijkje!
    Liefs,

    ReplyDelete
  4. Leuk dat we mogen spammen! Op mijn persoonlijke blog vind je om de dag een artikel over beauty, lifestyle, fashion, nail art, .. Mijn blog: http://ellenismyname.blogspot.be/

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's! Wat leuk dat we mogen spammen, ik blog iedere dag op mijn blogje http://www.just-litllethings.blogspot.be/ rond fashion, beauty en lifestyle dingetjes. Ik ben nu 5maanden bezig ongeveer en het is en blijft nog altijd even leuk! Ik hoop dat je snel even een kijkje neemt?
    Liefs, Eline
    http://www.just-litllethings.blogspot.be/

    ReplyDelete
  6. Leuk dat we mogen spammen! Ik ben daphne 5teen, en ik blog over van alles en nog wat! Mooie foto's trouwens.
    Liefs Daphne,
    Www.skirtsandstyle.blogspot.nl

    ReplyDelete
  7. Heel leuk dat ik hier even wat over mijn blog mag vertellen!
    Het is simpelweg een blog over mijn drukke leven, schrijven is 1 van mijn favoriete dingen en dat doe ik dus ook regelmatig op mijn blog over kleding, eten, mijn personal life en nog veel meer. Gekte dus!
    Snel kijken: www.fordailyadventures.blogspot.nl
    liefs, Rebecca

    ReplyDelete
  8. Ik heb daar ook zo'n hekel aan dat linkje wat sommige mensen achterlaten of van er staat een nieuwe giveaway op mijn blog of ik volg je nu op bloglovin ga je mij ook volgen daar heb ik ook zo'n hekel aan. Ik volg pas blogs als ze mij aanspreken.
    Maar ik ben Jet van http://www.shotonatoplocation.blogspot.nl/ en ik probeer 4 keer in de week een artikel te posten. Ik blog over fashion, lifestyle en een beetje beauty, en mijn avonturen in het dagelijks leven.

    Liefs, Jet

    ReplyDelete
  9. Prachtige foto's!

    Maart is winmaand op mijn blog. Elke maandag een nieuwe winactie!
    POLAROID GIVEAWAY!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel!:) Ik had nog gekeken bij de winactie, echt gaaf! Helaas heb ik een Facebook.. Moet ik maar eens snel aanmaken!

      Delete
  10. Mooie foto's !
    Ik volg je nu op bloglovin en ik zou zo blij zijn als je me terug volgt :)

    www.thefashionpanda.be
    www.thefashionpanda.be

    ReplyDelete
  11. Heerlijke foto's!
    Mijn blog heet: www.worldofhappinez.nl
    En gaat vooral over knutselen en andere dingen waarbij blij van wordt,

    ReplyDelete
  12. MIJN BLOG HEET NAILPOLLIZ.BLOGSPOT.COM KIJK EROP

    ReplyDelete
  13. Hele mooie foto's! Ik blog op mijn lifestyleblog http://lovedreamslivedreams.wordpress.com, kom eens langs :)

    ReplyDelete
  14. wauw prachtige foto's! mijn blog heet :www.rachelkromdijk.nl en ik schrijf alles wat in mijn leven voorbij komt! x

    ReplyDelete
  15. Wauw! Mijn blog is www.luxuriouslips.wordpress.com

    ReplyDelete
  16. Hoi! Ik ben Kaylee, een leuke meid van 18 jaar. Mijn blog kun je vinden door deze url: www.beautylookbykaylee.blogspot.nl Verder gaat deze blog over fashion, beauty and lifestyle! Ben jij nieuwsgierig? Neem zeker eens een kijkje!

    ReplyDelete