Review: You Better Think Pink Catrice

06:00

Hoi! Laatst vond ik een nagellakje terug van Catrice, die ik al een tijdje kwijt was. Het is een van mijn favoriete lakjes die ik vorig jaar kocht. Gelukkig heb ik hem dus weer terug gevonden! Ook dit jaar zit de kleur in het assortiment, dus besloot ik hem voor jullie te reviewen. Een review dus van de kleur 'You Better Think Pink'. Zoals de naam al zegt, een roze nagellak dus.






Laat ik maar eens beginnen met de nagellakjes van Catrice over het algemeen. Ik vind de kwastjes altijd super fijn, ze zijn precies breed genoeg en je kan er heel precies mee lakken. Daarnaast weet je dat als je een lakje koopt van Catrice, je vrijwel altijd goed zit als we praten over de dekking van de nagellak. Ik heb nog geen exemplaar gehad dat niet goed dekte.
Verder koop je iets van goede kwaliteit, voor een fijne prijs: €2,99. Je krijgt voor dit geld zeker genoeg product, namelijk 10 ml. 


Dan nu specifiek wat over deze nagellak. Hij dekt perfect in een laagje, zoals verwacht. Wel moet ik erbij zeggen dat ik hieronder een laagje basecoat heb aangebracht, waardoor de nagellak sowieso beter 'pakt' op mijn nagels. 
De kleur is heel fel en opvallend, perfect voor in de lente. Op de camera lijkt het minder fel dan dat het in werkelijkheid is. Dit nagellakje is trouwens ook leuk voor als je wat bruiner bent in de zomer! Of juist in de donkere maanden, dan vrolijkt het lakje je grauwe kleding op. 
Op bovenstaande en onderstaande foto zijn mijn nagels in de zon gefotografeerd...


... en op onderstaande foto uit de zon.


Misschien snappen jullie na deze foto's wel waarom dit een van mijn favoriete nagellakjes is:) You Better Think Pink (28) kan je voor €2,99 kopen bij het Kruidvat.

Wat vinden jullie van You Better Think Pink van Catrice?

xx Isabella

You Might Also Like

14 reacties

  1. Oh, mooi kleurtje! Het lijkt bijna een beetje neon :D
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, dat vond ik ook! Juist omdat het nèt geen neon is, vind ik het heel mooi.

      Delete
  2. Mooi kleurtje, deze heb ik volgens mij ook.
    Eerst maar eens mijn nagellak stash opruimen haha.
    liefs x

    ReplyDelete
  3. Oehhh mooimooi :-D Jou nagels zijn echt mooi vind ik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahw, dat hoor ik niet vaak. Dankje!

      Delete
  4. wauw wat een leuk kleurtje! lief x

    ReplyDelete
  5. Echt een heerlijk kleurtje, heel erg tof!

    ReplyDelete
  6. Mooi kleurtje! Vind je ringetjes ook heel schattig :)

    ReplyDelete
  7. Prachtige kleur, roze maakt mij altijd zo happy! Je ringen zijn ook super pretty!

    ReplyDelete
  8. Wat een prachtig kleurtje zeg! Ik vind je ringen ook heel mooi :) xo

    ReplyDelete