Outfit: new items at a sunny day in Lissabon

06:00

Hey allemaal! Zoals beloofd, vandaag een outfit-post voor jullie. Deze outfit droeg ik op woensdag in het tweede hotel, dit keer niet meer in Lissabon maar in de buurt ervan. De dag ervoor had ik in Lissabon twee nieuwe accesoires gescoord die ik deze dag aan had. Het weer was heerlijk, de zon scheen fel en het was zo'n 19 graden (in de zon iets van 23). Daarom droeg ik een lekker dun luchtig shirtje van Forever21, met een doorzichtige achterkant, met een hempje eronder. Een van mijn favoriete shirtjes!



(Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!)







Zoals je aan bovenstaande foto's misschien wel hebt kunnen afleiden zijn mijn nieuwe items de zonnebril met spiegelglazen en de holografische oorbellen. Ik ben ontzettend blij met deze aankopen! Aan een nieuwe zonnebril was ik echt toe, en ik zocht al lang een 'perfect' exemplaar met spiegelglazen. Deze vind ik heel mooi, omdat het frame aan de voorkant doorzichtig is en de pootjes heel opvallend zijn en passen bij de glazen. 
Met de oorbellen ben ik ook heel blij, ze zijn best groot voor knopjes, lekker opvallend en glinsteren holografisch in de zon. Kitch zijn ze zeker, maar dat vind ik juist wel leuk. Wat vinden jullie?



Shirt: Forever21 // Broek: Levi's // Zonnebril: Bijou Brigitte Lissabon // Oorbellen: Bijou Brigitte Lissabon // Ring: Claire's // Schoenen: Converse All Stars

Laat me maar weten wat je van deze outfit vindt door een reactie achter te laten bij de comments;)

xx Isabella

You Might Also Like

16 reacties

  1. Wat een gaaf shirt, die zonnebril is ook mooi!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Ah leuk zeg, die zonnebril! En het lijkt me heeerlijk om nu lekker op vakantie te zijn!! x

    ReplyDelete
  3. De zonnebril is de bom! Ik heb ook zoiets alleen dan van Ray Ban :)

    ReplyDelete
  4. Oeh je oorbellen zijn echt geweldig!

    Liefs x

    ReplyDelete
  5. Wat heeeerlijk! 23 graden!

    ReplyDelete
  6. Leuke outfit.
    Die zonnebril is geweldig!

    ReplyDelete
  7. Erg mooie foto's! Mooie oorbellen ook!!

    ReplyDelete
  8. leuke outfit x www.sistersandsisters.com

    ReplyDelete
  9. heeey wat voor gave camera is dat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha wie is dit? Hoe dan ook, dit is de camera van mijn ouders. Voorlopig mag ik hem af en toe lenen, ik ben over minder dan drie maanden jarig en ben ook nog aan het sparen. Dus wie weet:D

      Delete