Outfit: a lot of Primark stuff op een warme lentedag

06:00

Hoi, het is de laatste tijd echt super lekker weer. Op de dag dat mijn moeder en ik deze foto's maakten, was het een heerlijk warme lentedag. We besloten met de hond te gaan lopen langs het water. Ik was zaterdag in de vakantie naar de Primark in Eindhoven geweest met een vriendin, en daar had ik een aantal leuke dingen gescoord. Bijna alles zit verwerkt in deze outfit, haha! Ik had zin in Primark stuff:)
Ik kocht de lichte skinny jeans, het zwarte topje met kusjes, de bloemenring, de dubbele ketting en de (nep)leren rugzak van deze outfit. Ik ben heel blij met mijn aankopen!



(Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!)



Ik merk ineens op dat dit de eerste outfit-post is waarop ik geen eyeliner draag! Soms heb ik er gewoon een dagje geen zin in, omdat ik er altijd best lang over doe.






Skinny jeans: Primark // Top: Primark // Rugzak: Primark // Ketting: Primark // Grote bloemenring: Primark // Kleine ring met vleugel: Tally Weijl // Overige ringen: Claire's // Riem: H&M // Schoenen: Nike (Footlocker)

Wat vinden jullie van deze outfit? Zijn jullie ook helemaal in de lente-stemming?

xx Isabella

You Might Also Like

10 reacties

  1. Je outfit posts vind ik echt leuk. Ik ben nu eindelijk bezig met je vragen van Liebster Award. Ik zal het wel laten weten als het artikel online staat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah dankje! Leuk, ik ben benieuwd:)

      Delete
  2. Super leuke outfit mooie foto's trouwens! Die ring is echt té schattig :)
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Echt een leuke outfit!

    Liefs, s

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's^^ Ik vind je rugzakje heel leuk!

    ReplyDelete
  5. leuke foto's en wat heb je een mooi lakje op je nagels xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Het lakje heet Luna Love, het is van de Space Dust lijn van Rimmel London (met Liquid Sand Effect). Ik heb er een keer een review over geschreven, voor als je meer zou willen weten;) x

      Delete
  6. Hele mooie top! En ik heb ook al zó veel zin in de lente!! x

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's! Simpele maar leuke outfit. Laat de zomer maar komen :)

    ReplyDelete