Outfit: denim skaterskirt in Sintra

06:00

Vandaag laat ik jullie mijn outfit zien die ik aan had toen we donderdag naar Sintra gingen. Sintra is een stad in dezelfde regio als Lissabon, maar wel een stuk verder weg. Verscheidene mensen hadden ons aangeraden het historische stadje te bezoeken, omdat het heel mooi zou zijn. Volgens de lokalen mooier dan Lissabon!
Ik ben het helemaal eens met deze mensen. Het was werkelijk prachtig.
De foto's zijn genomen in een heel grote oude tuin, die hoorde bij een groot oud huis. De naam is ontzettend moeilijk, haha! Het was zo mooi en groot dat we hier zo'n twee uur hebben rondgelopen.



(Klik op 'read more' voor de rest van de foto's!)



Over deze stenen een grote uitgegraven grot in lopen. Ik vond het wel een beetje eng, misschien is dat te zien aan mijn gezicht? Haha! 


Na een tijdje lopen door de grot kwam je hier uit. 'WAUW', dat is zowat het enige wat ik die twee uur heb kunnen uitbrengen.



Een 'gewone' doorgang midden in de tuin. Er stonden veel van dit soort gebouwtjes: een kleine kerk, uitkijktorentjes, bid-ruimten en ga zo maar door. Het is allemaal gebouwd in de tijd dat er veel islamitische volkeren leefden in Portugal, vandaar al die versieringen.


Denim skaterskirt: H&M // Cropped top: H&M // Hemdje onder cropped top: Gap // Ketting: Accessorize // Zonnebril: Bijou Brigitte // Oorbellen: Bijou Brigitte // Panty: Hema // Schoenen: Converse All Stars

Wat vinden jullie van de outfit en de foto's? Ben jij al een keer in Sintra geweest?

xx Isabella

You Might Also Like

18 reacties

  1. Wow, wat een mooie plaats! Je outfit is ook erg mooi
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Wauw, wat ziet het er daar PRACHTIG uit. Nog nooit geweest, maar als ik die mooie foto's zie zou ik er ook graag eens heen willen. Mooie outfit had je ook aan:)

    ReplyDelete
  3. Ohh wat ziet dat er prachtig uit!
    Je outfit en de plaats waar de foto's zijn genomen.
    Erg leuk artikeltje

    ReplyDelete
  4. Wat een toffe outfit! Dat rokje vind ik helemaal geweldig.
    En wat een mooie plek trouwens.
    liefs x

    ReplyDelete
  5. Wat een superleuke foto's, je rokje is zo leuk! En de plaatsen waar de foto's zijn gemaakt zijn echt prachtig. :)

    ReplyDelete
  6. Wauw super mooie foto's, prachtige plek! En super leuk rokje heb je aan :)

    ReplyDelete
  7. Mooie plaats waar je, je foto's hebt gemaakt en leuke outfit vooral leuk gecombineerd.

    Liefs, jet

    ReplyDelete
  8. Oeh die is heel erg leuk! Wat heb je een prachtige plaats uitgekozen om foto's te maken trouwens (;

    ReplyDelete
  9. Ik ben heel erg fan van deze rokjes! Je hebt hem leuk gecombineerd met een crop top :) Wat een leuke foto's zeg!

    ReplyDelete
  10. Wauw, Sintra is prachtig! Ik vind je foto's en outfit heel mooi, vooral je leuke rokje! xo

    ReplyDelete
  11. Wauw, het ziet er echt prachtig uit!

    Leuk rokje ook!


    www.style-chameleon.com

    €50 SPARTOO GIVEAWAY!!!

    ReplyDelete
  12. Leuke outfit en wat een mooie plek om je foto's te maken :-)!

    ReplyDelete
  13. wauw hele leuke outfit meis! je ziet er goed uit x

    ReplyDelete
  14. Ik geloof dat ik verliefd ben geworden op je jurkje! Wauw wat is die mooi!

    Liefs nailsbyfml

    ReplyDelete
  15. Leuke foto's! Heerlijk dat je daar bent <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    ReplyDelete