OOTD ~ another sunny day

21:35

Hey, vandaag heb ik een outfitpost voor jullie! Het was weer eens heerlijk weer vandaag. Daar was ik wel even aan toe! Afgelopen week was het helemaal niet zo warm, vandaag gelukkig wel. Ik trok een skinny jeans aan van Levi's en daarboven een leuke tanktop van stevige stof van Forever21. De achterkant is lang, en de voorkant hoort in je broek. Dat je niet zo vaak, ik vind het persoonlijk heel leuk! Verder zitten er overal een soort ronde studs, wat ik een mooi detail vind! Als laatste kon ik mijn retro-zonnebril natuurlijk niet in de kast laten liggen op zo'n dag als deze...:)






Misschien is het je opgevallen dat ik voor de verandering eens een kleurtje op mijn lippen draag? Het zou goed kunnen dat het je niet zo zeer is opgevallen, aangezien het nog redelijk subtiel is. Het is een lipgloss van Essence in de kleur 'Bright Side of life'. Ik ben van plan hem vaker te gaan dragen!

Tanktop: Forever21 // Broek: Levi's // Zonnebril: Britain // Ringen: H&M // Oorbellen: Bijou Brigitte // Schoenen: Converse All Stars

Wat vinden jullie van deze outfit? Iedereen nog een fijn weekend!

xx Isabella

You Might Also Like

13 reacties

  1. Awh, super leuke outfit! Vooral die tank top
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Prachtige outfit, heerlijk he dat mooie weer <3

    ReplyDelete
  3. Je zonnebril van de Britain is gaaf :-)
    xo

    ReplyDelete
  4. Ik vind je outfit leuk en vooral je bril is heel gaaf!

    ReplyDelete
  5. Hele leuke outfit ik vind vooral je tanktop heel erg leuk!

    Liefs, Jet

    ReplyDelete
  6. Lovely glasses! You are so pretty. :)

    Picture Me

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for the sweet comment! You made my day:)

      Delete
  7. Leuk zo'n top! En prachtige zonnebril heb je!

    ReplyDelete