New in: cropped tops Forever21

06:00

Sinds ik mijn 'That's awesome'-cropped top bij de H&M kocht, ben ik helemaal verslaafd aan cropped tops. Ik kan er geen genoeg van krijgen! Mijn moeder was voor haar werk laatst in LA, en het hotel waar ze overnachtte was naast een van de grootste shoppingmalls van de US. Bij de Forever21 kan je voor een goede deal cropped tops kopen. Mijn moeder ging langs de Forever21 en... Ze nam drie cropped tops voor me mee! Super lief! 


 

De eerste cropped top is een zwart exemplaar met een rits aan de voorkant. De hals aan de voorkant is heel wijd. Toen ik hem aan probeerde, deed het me een beetje denken aan een bustier, maar dan met mouwen. 

(Klik op 'read more' voor de rest van dit artikel!)



De tweede cropped top is grijs met donkerblauwe polka dots. Het heeft geen mouwen, en is wat langer dan de andere twee cropped tops. Ik ben hier persoonlijk het meest blij mee, ik kan niet wachten hem te combineren met mijn denim skaterskirt!



Dan zijn we alweer aangekomen bij de laatste cropped top! Dit is een donkerblauwe, aan de achterkant zit de hals heel laag, waardoor je een stuk open rug hebt. Verder zit er een leuk patroon in de stof verwerkt, wat de top iets speciaals geeft.

Elke cropped top kost rond de $6,00. Een heel goede deal dus, wat ik al eerder vertelde. 
Ik ben super blij met mijn cropped tops!

Welke cropped top vinden jij het leukst? Heb je al een keer een cropped top geshopt bij Forever21?

xx Isabella

You Might Also Like

13 reacties

  1. Awh, wat een super leuke crop tops! Die zwarte is zo leuk
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Ze zijn echt super leuk! Ben heel erg benieuwd hoe ze staan. Ik vind het nog altijd moeilijk hoe ik dit het beste kan combineren, dus inspiratie is welkom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komt helemaal goed! 2 april komt de eerste outfit met een van de cropped tops online:) Hopelijk haal je daar misschien wat inspiratie uit? X

      Delete
  3. Ik vind ze eigenlijk allemaal heel leuk, vooral de laatste!

    ReplyDelete
  4. Oh, wat een leuke! Ik heb er nog gen gekocht, ik heb wat schrik om het te combineren..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat snap ik. Ik durfde het lang ook niet, maar ik draag ze nu altijd met skaterskirts. Die hebben over het algemeen een high waste, dus dan zie je niet zo'n huge stuk buik zegmaar. Verder vind ik ze heel leuk staan boven high wasted broeken en shorts, en ook boven maxi-skirts (die vaak ook hoog vallen). X

      Delete
  5. Wat lief dat je moeder die topjes had meegenomen! Vooral de gestippelde vind ik echt heel tof. :)

    ReplyDelete
  6. Die gestippelde shirt is echt fantastish! I love it!

    ReplyDelete
  7. Zo leuk, vooral die met die stipjes!

    ReplyDelete
  8. Zien er leuk uit! Ben benieuwd hoe je ze gaat combineren:)

    x Laura

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Woensdag staat de eerste outfit met een van de cropped tops online;)

      Delete
  9. Ik vind ze alledrie leuk, maar de eerste vind ik het leukst! Ben benieuwd naar je outfitpost:)

    ReplyDelete