Hell yeah it's friday

20:36

Hey! Ik ben echt zó blij dat het vrijdag is. Ik had het al voorspeld, ik heb het erg druk met school... Deze week was echt een drama. Het duurde en het duurde maar. Ik had met twee vriendinnen bijvoorbeeld een boekenpresentatie voor Nederlands, het moest 25 tot 30 minuten duren en er moest een creatief deel in. Dat was wel leuk hoor, maar het kostte zóveel tijd!
Gelukkig is het nu vrijdag, wat betekent: weekend! Ik zit hier met een heerlijke kaars van Bath&Bodyworks te bloggen. Hij ruikt exact naar cupcakes en het is echt goddelijk.


Vanmiddag fietste ik door de stad naar huis, en kon ik het niet laten even bij de H&M binnen te glippen. Ik kocht een leuke (en lang gewilde) cropped top voor boven mijn denim-skaterskirt. Er staat 'That's awesome' op, en dat vind ik echt awesome:) Ik ben van plan dit weekend outfit-foto's te maken. Alvast een sneakpeak:


Iedereen fijn weekend!

xx Isabella

You Might Also Like

9 reacties

  1. Aawh, presentaties van 10 minuten vind ik soms al lang, laat staan 25 minuten. Ging de presentatie verder wel goed :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mja, opzich wel. Vooral het voorbereiden was echt killing, ook omdat we ook gewoon een Latijn toets hadden die week, en een Biologie toets... Daar ben ik nu gelukkig vanaf dus:)

      Delete
  2. Leuk artikel en wat heb je een super vette croptop aan! I like it!
    vanilles-x.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Je hebt echt een hele mooie crop top aan!

    Liefs nailsbyfml.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Ohhhh man die kaarsen van BBW ruiken zooo lekker:P
    Ben benieuwd naar de outfitfoto's!
    Liefs

    ReplyDelete
  5. hmm ben zo benieuwd naar die kaarsen! :)

    ReplyDelete