Gisteren ~ Lovely Sunday breakfast

06:00

Het is weer maandag, de start van een nieuwe week. Voor sommigen mensen misschien leuk (?), maar voor een hele hoop mensen ook een dag die ze met tegenzin tegemoet gaan. Dit laatste geldt in elk geval voor mij. Ugh, wéér een lange, drukke schoolweek.
Misschien moet ik niet zo zeuren, gisterenochtend had ik namelijk een heel relaxte, typische zondagochtend. Met iets extra's! We hadden namelijk een Lovely Sunday breakfast. En wel een Amerikaans ontbijt! We aten American Pancakes met blueberries. Daar ben ik echt gek op!


Natuurlijk moest ik er weer eens voor zorgen dat de pannekoek verzoop in de stroop, haha! Maarreh, hoe perfect ziet dit eruit? Ik krijg nu alweer honger als ik ernaar kijk.
Op onderstaande foto zie je een hele stapel. Denk maar niet dat ik die in mijn eentje heb opgegeten, hoor. We zijn hier thuis met zijn vijfjes, dus dat zorgt voor een hoop pancakes!


Om de dag ook nog eens lekker ongezond af te sluiten, ben ik op het moment van typen een cake aan het bakken. Nee grapje, niet voor mezelf. Een goede vriend van me wordt dinsdag 16. Hij houdt best van eten (welke jongen niet eigenlijk) dus bedacht ik om hem een cake cadeau te doen. Helaas kan ik daar geen foto van maken, want hij zit in de oven. Het ruikt hier nu overal zo lekker:)

Iedereen een fijne week gewenst! Blijf op de hoogte van nieuwe blogposts via Bloglovin'. Je kan me ook nog volgen op Twitter, daar zet ik wel eens een sneakpeak van een nieuw artikel online:)

xx Isabella

You Might Also Like

8 reacties

  1. Hmm... ziet er heerlijk uit! Voor mij is maandag echt een hele stomme dag :( Maar nu artikels lezen maakt dat wel goed...
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Oh dit lijkt me echt zo heerlijk, heb er trek van gekregen haha.
    liefs x

    ReplyDelete
  3. Net nu in vandaag nog niet ontbeten heb... Gimme that pancake!
    Wat een schattig bord heb je trouwens, haha!

    ReplyDelete
  4. Ik krijg hier spontaan honger van!

    ReplyDelete