Dag vakantie... Hello monday

06:00

Zoals we allemaal weten is het vandaag maandag. Joepiedepoepie, het einde van het weekend. Voor de mensen uit Zuid-Nederland, net als ik, betekent dit ook het einde van de carnavalsvakantie... Voor mij betekent dit dus ook dat ik weer naar school moet. Deze vakantie is er élke dag minstens een artikel online gekomen. Ik ben stiekem best trots op mezelf, haha! Helaas kan ik nu al voorspellen dat ik door school niet meer letterlijk élke dag een artikel zal kunnen posten. Dus weer terug naar het oude ritme, wat inhoudt een aantal artikelen per week. Op Bloglovin' kan je precies bijhouden wanneer er een artikel wordt gepost en ben je als eerste op de hoogte. Je kan me ook nog volgen via Twitter, daar post ik de dag van te voren soms al een sneak-peak van een artikel:) Ik kan je alvast verklappen dat er morgen weer een outfit-post online staat. Ik kan het niet in het Nederlands beschrijven, maar op Amerikaanse blogs zouden ze zeggen: 'I'm so excited to share this with you guys!'



Iedereen een fijne week gewenst! En de mensen in het Zuiden, hebben jullie een fijne vakantie gehad?

xx Isabella

You Might Also Like

9 reacties

  1. Inderdaad, ik moet ook terug naar school :( Veel succes! Ik ben je ook snel even gaan volgen op Twitter...
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh bedankt voor het volgen! Jij ook succes op school;) x

      Delete
  2. Altijd jammer als de vakantie weer voorbij is. Succes weer op school;)

    ReplyDelete
  3. Jammer dat de vakantie weer voorbij is! Ik heb ook carnaval geviert, maar had geen vakantie. Ik moest gewoon aan het werk ;) Jammer dat het weer vorige week niet zo mooi was als nu!

    ReplyDelete
  4. Ik heb helaas geen vakantie gehad, want zit op stage. Wel lekker dat jij vakantie hebt gehad, nu weer terug naar het oude ritme haha.
    liefs x

    ReplyDelete
  5. Zo jammer altijd dat de vakantie erop zit! Veel succes weer op school!

    ReplyDelete
  6. Ben benieuwd naar je outfitfoto's ;)

    ReplyDelete
  7. Leuke blog! : )
    En echt leuk dat je het ook volhoud om elke dag iets te posten,
    Ik ga er zeker vaker een kijkje nemen.
    xnienke

    ReplyDelete